شیائومی به زودی از سری Redmi Note 12 رونمایی خواهد کرد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
17:2
سه شنبه 20 دی 1401

تیزر جدید شیائومی نشان می دهد که این شرکت در ماه جاری به طور رسمی از گوشی های جدید سری ردمی نوت 12 رونمایی خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

شیائومی سال گذشته حداقل 18 گوشی هوشمند از سری ردمی نوت 11 را معرفی کرد و اکنون در حال آماده سازی برای معرفی نسل جدید این محصول است. این شرکت چینی اطلاعیه ای را در Weibo به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد سری Redmi Note 12 در ماه جاری رونمایی می شود.

GSMArena می نویسد، شیائومی با انتشار تیزر جدیدی اشاره کرده است که دو فناوری بزرگ از این شرکت می آید که یکی از آنها برای اولین بار ارائه می شود.

در مورد نام رسمی اولین دستگاه های سری ردمی نوت 12 اطلاعاتی در دست نیست، اما طبق گزارش ها حداقل شاهد معرفی سه مدل ردمی نوت 12 پرو، ردمی نوت 12 پرو پلاس و ردمی نوت 12 خواهیم بود. استاندارد، به ترتیب، با فناوری شارژ فوق سریع 120 وات، 210 وات و 120 وات. آنها از 67 وات استفاده خواهند کرد.

شایعات اخیر نشان می دهد که مدل های سری Redmi Note 12 Pro از آخرین تراشه مدیاتک، Dimensity 1080 استفاده می کنند. سیستم روی تراشه ای که در اوایل ماه جاری به عنوان جایگزینی برای Dimensity 920 معرفی شد. یکی از بزرگ ترین به روز رسانی های این تراشه پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی است که احتمالاً در برخی از مدل های گوشی ردمی شاهد آن خواهیم بود.

 

منبع: مجله نوبل

 

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
بازدید : 108

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر